9.6.09

Vijgen na Pasen: Laurent Hoornaert plant huidtransplantatie


Laurent Hoornaert, de West-Vlaamse Obama, bekend van ondermeer 'De Blauwe Blog' en de verkiezingshit 'Yow we kunt' heeft aangekondigd een huidtransplantatie te ondergaan. "Ik geloof nog steeds in mijn campagne. Ik bén de Vlaamse Obama en ben bereid daar een stap verder in te gaan. Daarom heb ik besloten een huidtransplantatie te ondergaan, zodat ik net zoals Obama een getinte huidkleur heb. Normaalgezien zou fase 1, mijn gezicht en handen, klaar moeten zijn tegen 2011. Net op tijd dus voor de volgende verkiezingen," aldus de West-Vlaming.
De vrouw van Hoornaert is een beetje bang dat Laurent net zoals Michael Jackson huidkanker zal krijgen door de intensieve ingrepen, maar daar heeft de West-Vlaamse Obama een zalvende uitleg voor. "Michael Jackson heeft nu huidkanker omdat hij naar een lichter huidtype is gegaan dat minder resistent is tegen schadelijke zonnestralen. Ik daarentegen ga naar een donkerder huidstype en zal dus net meer bestand zijn tegen de zon."

0 reacties: